12 Ağustos 2011 Cuma

İş'te Fark Yaratanlar & Inside Business


3 yorum:

  1. Sayın Ali Güven. İçimden size merhaba demekte gelmiyor aslında. Çünkü Dsmart olarak beni tam 3 kez aldattınız. Nasıl mı? Teknosa kampanyasında 2 yıl ücretsiz giriş paket tanımlı modül aldım. Ve bu kampanya kapsamında 199 TL ye 2 yıl full pakete geçiş yapıyordunuz. Ben modülü aktive ederken bunu müşteri temsilcinize belirttim ve 2 yıl full paket için 199 TL verip geçmek istediğimi belirttim. Müşteri temsilciniz bana isterseniz 1 ay ücretsiz olarak full paketi seyredin 1 ay sonra aynı paraya full pakete geçersiniz dedi. Bende inandım. Ama 10 Eylülde kampanyanın bittiğini belirtterek bunun mümkün olmadığını söylediniz bana. Bu birinci kazığınız. Daha sonra 17 eylül gibi tekrar aradım. Durumu anlattım ve müşteri temsilciniz yaklaşık 20 dk'lık görüşmenin akabinde yarın sizi arayıp 199 tl'den FULL pakete geçirileceksiniz dedi. Yardın oldu arayan yok. 1 hafta bu şekilde bekledim. Ha bugün ha yarın ararsınız diye. Bu da bir kazıkmış. ve o 1 haftanın sonunda tekrar aradım. Yine hemen hemen aynı şeyler söylendi. Müşteri temsilcimizin yaptığı hatanın telafisi için o fiyattan vereceğiz dendi vs. Bu da üçüncü kazığınız. Hatta telefon kayıtlarıda var. İsterseniz internete yükleyip size linkini gönderebilirim. Yada siz dinlemelerden bakabilirsiniz. Hatta ilk taahhüt ettiğiniz tarihi ve saati size verebiliri. 1 eylül günü saat 11 civarında sorun olduğundan dolayı siz tarafından aranmamda belirttildi ve aktive edilde modülüm.. o konuşmayı dinlerseniz bana 199 tl tl'den 1 ay sonra 2 yıl full pakete geçebileceğim belirtilmekte. Sizin yüzünüzden belki digitürke onlarca lira para vereceğim. Ne için. 200 TL için. Harcadığım zamanamı yanayım yada dilenci posizyonuna düşürdüğünüz için mi yanayım. Ben eylül 10'da habersiz biten bir kampanyanızın haber vermeden bitirdiğiniz için size kızmıyorum. Bu en doğal hakkınız. ister kampanya yapar ister yapmazsınız. Ama resmen beni kandırarak extra talep etmeniz ne iş ahlakına nede başka birşeye sığar. Şimdi ben elimdeki telefon kayıtlarıyla mahkemeye çıksam yada internette yayına versem bunun aksini ispat edemeyeceğiniz için beni suçlumu ilan edeceksiniz. Yada insanları .şşek yerine koymak sizin 200 tl nizden dahamı ucuz. 200 tl için olası bir prestij kaybını ne kadar kolay göze alıyorsunuz. evet 200 TL'de. Valla yöeticilerinizin bu tür şikayetlerden eminim haberdar değildir. Eğer haberdarlarsa vah halinize. Şimdi beni ararsınız belki şikayetime mukabil. Ama lütfen eğer bir çözümünüz yoksa rahatsız etmeyin. Yeterince muhattap oldum müşteri temsilcilerinizle ve haksızlığa uğramama rağmen onlarda işini yapıyor diyerek kibar davranmaya çalıştım. ÇÖZÜME ULAŞMAYACAK ARAMANIZDA RAHATSIZLIK VERMENİZ KARŞI TARAFI RAHATSIZ ETME HAKKI DOĞURACAK BENDE BİLİŞ OLUN. O yüzden 199 TL'den bana taahhüt ettiğiniz gibi full paket vermeyecekseniz lütfen beni aramayın...

    Adım Numan KURŞUN
    Telefonun 5054102533
    Smart İD: 00017501610

    YanıtlaSil
  2. Ali Bey merhaba ,

    d-smart bağlatmamızdan 4 gün sonrasında , istediğimiz bazı kanalların mevcut olmayisindan dolayı aboneliğimiz iptal ettirmek istedik. Aboneliğin ilk 14 gününde koşulsuz iptal işlemi olacağı taahhütünde bulunulduğu için aboneliğimizi sona erdirdik. Bilgi verilmemesine rağmen 46 tl kurulum ücreti ödemek zorunda olduğumuz söylendi. Fatura henüz elimize ulaştı ve fatura tutarı 117,60 TL. Konuyu size intikal ettirmemin nedeni call center dan tarafıma olumlu yanıt gelmeyişidir.Ayrıca d-smart facebook sayfasından yaptığım yorum anında silinmekte. Etik olmayan bu davranışın bu kadar köklü bir şirket tarafından gerçekleşmiş olması bizi oldukça şaşırttı.

    Üye numaram : 32008116

    Bilgilerinize sunarım.
    Saygılarımla.



    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil